Česta pitanja

PRIJAVA I REGISTRACIJA

Zašto moram upisati svoje osobne podatke i jesu li oni sigurni?

Osobni podaci prikupljaju se radi narudžbe i dostave proizvoda. Zaštita osobnih podataka uređena je Pravilima privatnosti.

Moram li biti registrirani kupac kako bi dovršio/la kupovinu?

Ne, ali ukoliko se registrirate, možete pratiti sve svoje dosadašnje narudžbe, možete kreirati listu želja, možete spremiti sve svoje podatke za plaćanje i dostavu kako bi Vaša iduća kupnja bila brža te primati naš newsletter sa najnovijim ponudama i pogodnostima.

Zaboravio/la sam lozinku?

Za ponovno postavljanje lozinke dovoljno je pri prijavi u korisnički profil kliknuti na link ‘Zaboravljena lozinka’ te slijediti upute koje će Vam stići na e-mail adresu koju ste unijeli prilikom registracije.

 

KUPNJA I DOSTAVA

Kako kupiti proizvod?

Pronađite željeni proizvod odabirom kategorije unutar izbornika, odaberite željenu veličinu te na kraju dodajte proizvod u košaricu. Nakon odabira svih željenih proizvoda i dodavanja u košaricu, odaberite izbornik košarica u gornjem desnom uglu ekrana te na kraju odaberite Naručite koji će Vas voditi prema uputama za plaćanje i dostavu Vaše narudžbe.

Koji su mogući načini plaćanja?

Za kupce iz Republike Hrvatske mogući su sljedeći načini plaćanja: općom uplatnicom, internet bankarstvom, kreditnim karticama, gotovinom prilikom pouzeća i putem PayPal-a. Za kupce iz EU moguće je plaćanje isključivo kreditnim karticama putem webshopa i putem PayPal-a. Kupac sam snosi trošak konverzije valuta.

U koje zemlje Asteria dostavlja narudžbe putem webshopa?

Asteria dostavlja u Republiku Hrvatsku i sve zemlje Europske Unije osim Cipra i Malte.

*Ako naručujete iz neke druge zemlje, pošaljite nam e-mail na: info@asteria.hr .

Koliko dana je potrebno za dostavu?

Dostava za Republiku Hrvatsku je do 3 radnih dana, a dostava za zemlje Europske unije do 10 radnih dana.

Koja je cijena dostave?

Cijena dostave za Republiku Hrvatsku je 25,00 HRK. Cijenu dostave za zemlje Europske unije pogledajte na linku.

Moram li platiti carinu ili neke druge dodatne troškove za svoju narudžbu?

Dodatni troškovi i carina mogući su sukladno odredbama zemlje iz koje naručujete odnosno adrese zemlje u koju se narudžba šalje. Sve dodatne troškove proizašle ovim putem snosi kupac. Carinski i drugi troškovi variraju od države do države, za više informacija kontaktirajte Vaš lokalni carinski ured.

Mogu li vratiti artikl/e koje sam naručio/la?

Pravila povrata i reklamacija nalaze se na linku.

 

VELIČINE

Kako ću znati odgovara li mi veličina?

Unutar svakog proizvoda postoji tablica veličina sa točnim mjerama za svaki pojedini proizvod. Također, u tablici veličina dostupne su međunarodne oznake za veličine kako bi lakše pronašli svoju veličinu.