Česta pitanja
PRIJAVA I REGISTRACIJA
Zašto moram upisati svoje osobne podatke i jesu li oni sigurni?
Osobni podaci prikupljaju se radi narudžbe i dostave proizvoda. Zaštita osobnih podataka uređena je Pravilima privatnosti.
Moram li biti registrirani kupac kako bi dovršio/la kupovinu?
Ne, ali ukoliko se registrirate, možete pratiti sve svoje dosadašnje narudžbe, možete kreirati listu želja, možete spremiti sve svoje podatke za plaćanje i dostavu kako bi Vaša iduća kupnja bila brža te primati naš newsletter sa najnovijim ponudama i pogodnostima.
Zaboravio/la sam lozinku?
Za ponovno postavljanje lozinke dovoljno je pri prijavi u korisnički profil kliknuti na link ‘Zaboravljena lozinka’ te slijediti upute koje će Vam stići na e-mail adresu koju ste unijeli prilikom registracije.
KUPNJA I DOSTAVA
Kako kupiti proizvod?
Pronađite željeni proizvod odabirom kategorije unutar izbornika, odaberite željenu veličinu te na kraju dodajte proizvod u košaricu. Nakon odabira svih željenih proizvoda i dodavanja u košaricu, odaberite izbornik košarica u gornjem desnom uglu ekrana te na kraju odaberite Naručite koji će Vas voditi prema uputama za plaćanje i dostavu Vaše narudžbe.
Koji su mogući načini plaćanja?
Za kupce iz Republike Hrvatske mogući su sljedeći načini plaćanja: općom uplatnicom, internet bankarstvom, kreditnim karticama, gotovinom prilikom pouzeća. Kupac sam snosi troškove konverzija valuta.
U koje zemlje Asteria dostavlja narudžbe putem webshopa?
Asteria dostavlja u Republiku Hrvatsku putem GLS dostavne službe.
*Ako naručujete iz neke druge zemlje, pošaljite nam e-mail na: info@asteria.hr
Koliko dana je potrebno za dostavu?
Dostava za Republiku Hrvatsku je do 7 radnih dana.
Koja je cijena dostave?
GLS cijena dostave za Republiku Hrvatsku je 35,00 HRK (4,65 EUR) za plaćanje karticama i uplatu na račun ili 40,00 HRK (5,31 EUR) za plaćanje pouzećem.
Moram li platiti carinu ili neke druge dodatne troškove za svoju narudžbu?
Dodatni troškovi i carina mogući su sukladno odredbama zemlje iz koje naručujete odnosno adrese zemlje u koju se narudžba šalje. Sve dodatne troškove proizašle ovim putem snosi kupac. Carinski i drugi troškovi variraju od države do države, za više informacija kontaktirajte Vaš lokalni carinski ured.
Mogu li vratiti artikl/e koje sam naručio/la?
Pravila povrata i reklamacija nalaze se na linku.
VELIČINE
Kako ću znati odgovara li mi veličina?
Unutar svakog proizvoda postoji tablica veličina sa točnim mjerama za svaki pojedini proizvod. Također, u tablici veličina dostupne su međunarodne oznake za veličine kako bi lakše pronašli svoju veličinu.