Česta pitanja

PRIJAVA I REGISTRACIJA

Zašto moram upisati svoje osobne podatke i jesu li oni sigurni?

Osobni podaci prikupljaju se radi narudžbe i dostave proizvoda. Zaštita osobnih podataka uređena je Pravilima privatnosti.

Moram li biti registrirani kupac kako bi dovršio/la kupovinu?

Ne, ali ukoliko se registrirate, možete pratiti sve svoje dosadašnje narudžbe, možete kreirati listu želja, možete spremiti sve svoje podatke za plaćanje i dostavu kako bi Vaša iduća kupnja bila brža te primati naš newsletter sa najnovijim ponudama i pogodnostima.

Zaboravio/la sam lozinku?

Za ponovno postavljanje lozinke dovoljno je pri prijavi u korisnički profil kliknuti na link ‘Zaboravljena lozinka’ te slijediti upute koje će Vam stići na e-mail adresu koju ste unijeli prilikom registracije.

 

KUPNJA I DOSTAVA

Kako kupiti proizvod?

Pronađite željeni proizvod odabirom kategorije unutar izbornika, odaberite željenu veličinu te na kraju dodajte proizvod u košaricu. Nakon odabira svih željenih proizvoda i dodavanja u košaricu, odaberite izbornik košarica u gornjem desnom uglu ekrana te na kraju odaberite Naručite koji će Vas voditi prema uputama za plaćanje i dostavu Vaše narudžbe.

Koji su mogući načini plaćanja?

Za kupce iz Republike Hrvatske mogući su sljedeći načini plaćanja: općom uplatnicom, internet bankarstvom, kreditnim karticama, gotovinom prilikom pouzeća. Kupac sam snosi troškove konverzija valuta.

U koje zemlje Asteria dostavlja narudžbe putem webshopa?

Asteria dostavlja u Republiku Hrvatsku putem GLS dostavne službe.

*Ako naručujete iz neke druge zemlje, pošaljite nam e-mail na: info@asteria.hr 

Koliko dana je potrebno za dostavu?

Dostava za Republiku Hrvatsku je do 7 radnih dana.

Koja je cijena dostave?

GLS cijena dostave za Republiku Hrvatsku je 35,00 HRK (4,65 EUR) za plaćanje karticama i uplatu na račun ili 40,00 HRK (5,31 EUR) za plaćanje pouzećem.

Moram li platiti carinu ili neke druge dodatne troškove za svoju narudžbu?

Dodatni troškovi i carina mogući su sukladno odredbama zemlje iz koje naručujete odnosno adrese zemlje u koju se narudžba šalje. Sve dodatne troškove proizašle ovim putem snosi kupac. Carinski i drugi troškovi variraju od države do države, za više informacija kontaktirajte Vaš lokalni carinski ured.

Mogu li vratiti artikl/e koje sam naručio/la?

Pravila povrata i reklamacija nalaze se na linku.

 

VELIČINE

Kako ću znati odgovara li mi veličina?

Unutar svakog proizvoda postoji tablica veličina sa točnim mjerama za svaki pojedini proizvod. Također, u tablici veličina dostupne su međunarodne oznake za veličine kako bi lakše pronašli svoju veličinu.